مراسم تجلیل از ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد
از ایثارگران دفاع مقدس با حضور محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق و خیرالله رشیدی مشاور استاندار کرمانشاه با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

از ایثارگران دفاع مقدس با حضور محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق و خیرالله رشیدی مشاور استاندار کرمانشاه با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مراسم تجلیل از ایثارگران 8 سال دفاع مقدس با حضور محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، خیرالله رشیدی مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران، یزدانی مدیر کل بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه و جمعی از معاونین در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

محمد مرادی ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر حضور همه هموطنان در انتخابات یازدهم اسفند ماه گفت: ملت بزرگ ایران همیشه قدردان زنان و مردانی است که در مقاطع مختلف تاریخی و در پهنای جغرافیایی آرمان‌های نظام شکوهمند اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده و عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار و شهادت را برای نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کردند.

مرادی در ادامه افزود: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

در ادامه خیرالله رشیدی مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران گفت: طرح‌هایی مانند طرح سپاس به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده که موضوع آن تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است شهادت یک جریان فرهنگی و قرآنی است اما پشتیبانی از شهادت و همراهی و بدرقه شهید و صبر و پایداری در فراغ از همسر و فرزند کاری بس دشوار است.

یزدانی مدیر کل بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه از خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و گفت: ملت ایران همیشه قدردان زحمات خانواده شهدا بوده و مسئولان وظیفه دارند تا به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنند.

در پایان منوچهر تیموری معاون منابع انسانی ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده گفت:171 نفر تاکنون از ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند و این روند تا پایان سال جاری ادامه دارد و با تمام وجود به حل مشکلات ایثارگران عزیز در چارچوب قانون می پردازیم.

شایان ذکر است در پایان از ایثاگران با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

تاریخ:
1402/12/12
تعداد بازدید:
625
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal